Ugrás a fő tartalomra

Csillag/hópehely dekoráció PET palackból


Egyszerû, mégis mutatós, iskolai projektben is kiválóan és olcsón megvalósítható. Nem utolsósorban alkalmas kültéri dekorációnak is. Semmmi másra nics szükségünk hozzá, mint kiürült mûanyag flakonokra, ollóra és kontúrfestékre/üvegmatrica festékre vagy pedig tubusos akril festékre....

Ha kíváncsi vagy az elkészítésre  lépésről lépésre, kattints a linkre: Zaarah Dekor blog oldalra.

Új oldalamon is várok mindenkit szeretettel! Természetesen minden kreatív bejegyzés linkje felkerül erre az oldalra is, egy-egy képpel! Kövess  a FB-on is: Zaarah Dekor néven , hogy elsőként értesülhess az újdonságokról!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Filléres farsangi bohóc jelmez

  Kissé gondban voltam, hogy milyen jelmezt készítsek óvodás kisfiamnak, ami kényelmes, egész nap viselhető és nem kell hozzá az óvónénik segítsége, így a bohóc jelmez mellett döntöttünk. Ami adott volt itthon, az egy hózentróger és egy csíkos polár nadrág.  A felső részhez  egyszerű fehér pólót használtam, amit nem sajnáltam, mert egyébként is itt-ott foltos. A dekorálásához egy régi használaton kívüli polár sálat használtam fel, amiből csokornyakkendőt és "gombokat" készítettem. A sapka pedig  közepes vastagságú színes papírból készült ragasztószalag, tűzőgép és egy darab gumi segítségével. Elsőként a csokornyakkendőt készítettem el. A polár anyagból kivágtam egy téglalapot.   Ezt a közepén hímzőfonallal körbetekertem és pár öltéssel rögzítettem a póló nyak részén.   A gombokat úgy készítettem, hogy egy kupakot körberajzoltam háromszor az anyagon és kivágtam őket.   A köröket gombostűvel rögzítettem őket a póló elején:     Ezt követő

Távcső papír gurigából

  A távcső készítés ötlete onnan jött, hogy volt a fiamnak egy műanyag távcsöve, ami borzasztóan torzított és alig vártam, hogy a kukában landoljon, miután tönkrement. A költsége minimális, ráadásul általános iskolás gyerekeknek is jó program lehet. Szükséges eszközök: - 3 db WC papír guriga ( de a közepéhez egy vékonyabb pl alufólia henger még jobb, ha van) - színes papírok (2-3 szín) - olló - ragasztó (stift most praktikusabb) - fonal, madzag, hímzőfonal, spárga  darab az akasztóhoz (kinek mi van kéznél)   Elsőként a papírokat méretre vágjuk: a színes papír legyen kicsit szélesebb, mint a guriga, mert ragasztás után betűrjük a guriga végein.   Két gurigát bekenünk ragasztóval és ráragasztjuk a papírt.     A harmadik középső gurigát félbe vágjuk és azt is körbe ragasztjuk.    Miután végeztünk a 3 gurigát egymáshoz ragasztjuk.  A biztonság kedvéért vágtam egy papírcsíkot, amivel körbe ragasztottam a három gurigát nehogy szétessen használat k

Folyékony szappan készítése Baba szappanból

  Az ötlet nem tőlem származik,  de mindenképpen szerettem volna kipróbálni, ugyanis éppen elfogyott a folyékony szappanunk. Az ötletet itt olvastam: http://kiflieslevendula.blogspot.hu/2012/10/folyekony-szappan-hazilag.html Hozzávalók: - 1 bögre reszelt Baba szappan (én konkrétan ezt a márkát használtam) - 10 bögre csapvíz vagy ioncserélt víz - amit én pluszban tettem bele az babaolaj (a flakonból nyomtam a lábasba: kb. 2-3 evőkanálnyi lehetett, pontosan nem tudom megmondani)   Első lépésként lereszeljük a szappant sajtreszelőn, majd beleöntjük egy kellően méretes lábasba. Ezt követően felöntjük 10 bögre vízzel. Közepes hőfokozaton időnként megkeverve megvárjuk míg a szappan teljesen elolvad a vízben. Nem kell felforralni!    Miután a tűzről levesszük beleöntjük a babaolajat és alaposan elkeverjük benne. Néhány óra múlva hirtelen besűrűsödik a szappanos keverékünk. Én többször is átkevertem míg ki nem hűlt. Ezután flakonokba töltjük, de előtte egy habv